• Encik yang nak bertunang dok dengar jek la orang berbincang sambil dok senyum2 malu2 meow..
    Encik yang nak bertunang dok dengar jek la orang berbincang sambil dok senyum2 malu2 meow..
  • Momi sarungkan cincin kat bakal menantu dia..first time la ni..
    Momi sarungkan cincin kat bakal menantu dia..first time la ni..
  • Tengok ke lain la plak...
    Tengok ke lain la plak...
  • Si Alif tak sudah2 dok gigit jari..huu
    Si Alif tak sudah2 dok gigit jari..huu
  • Bakal family baru En. Boyem
    Bakal family baru En. Boyem
  • Ni tak tau la kot kenapa sampai berlunjur dah ni..
    Ni tak tau la kot kenapa sampai berlunjur dah ni..
  • Nenek~~
    Nenek~~
  • Si Kinah ni awatnye dok mencebik ni tatau laa..
    Si Kinah ni awatnye dok mencebik ni tatau laa..
  • Dengan penuh gayanya memanggil anak suh makan agar2 tembikai dia tu.. (aku tak suke agar2 ni..huu)
    Dengan penuh gayanya memanggil anak suh makan agar2 tembikai dia tu.. (aku tak suke agar2 ni..huu)
  • Makichi and MamaRena
    Makichi and MamaRena
  • Hantaran tunang belah laki and belah pompuan..
    Hantaran tunang belah laki and belah pompuan..
  • Dah selamat menjadi tunang orang~~
    Dah selamat menjadi tunang orang~~